خدمات مشتریان

  • در صورتی که در حین کار با نرم افزار، مشکلی برای من به وجود آید؛ امکان تماس و راهنمایی گرفتن در مراحل کار وجود خواهد داشت؟

    بله‌، شما می‌توانید از ساعت 9 صبح تا 10 شب با تیم پشتیبانی پتیا برای راهنمایی تماس حاصل نمایید.

  • از کجا می توانم نسخه جدید پتیا را دریافت و یا بروزرسانی کنم؟

    جهت دریافت آخرین نسخه‌ی اندروید اپلیکیشن پتیا می‌توانید به یکی ازاستور‌های Google Play و یا بازار مراجعه نمایید و چنانچه تمایل به دریافت نسخه iOS دارید می‌توانید به استور سیب‌اپ (SibApp) مراجعه کنید.
    همچنین ما بر روی سایت پتیا دانلود مستقیم از آخرین نسخه iOS پتیا را قرار داده ایم.
    به غیر از این موارد با لمس لینکی که در قسمت Bio صفحه اینستاگرام پتیا قرار داده ایم؛ می توانید آخرین نسخه پتیا را برای گوشی‌هایی با سیستم عامل iOS و اندروید دانلود کنید.

  • در صورتی که رمز ورود به اپلیکیشن را فراموش کرده‌ام باید چه کار کنم؟

    گزینه فراموشی رمز عبور را انتخاب نمایید تا لینکی برای تغییر رمز عبور به ایمیل شما ارسال شود.

  • نحوه ورود به اپلیکیشن پتیا با حساب کاربری گوگل چیست؟

    شما می‌توانید با حساب کاربری گوگل (Gmail) به پتیا وارد شده و نیازی به ثبت نام جدید نخواهید داشت.

  • منوی پرسش و پاسخ پتیا چه کاربردی دارد؟

    ما برای کاربران پتیا این امکان را قرار داده‌ایم تا اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی در مورد مسائل خاصی مانند سلامت، تغذیه حیوان خانگی یا دیگر حیوانات دارند؛ آنها را به ‌راحتی در این قسمت مطرح کنند.
    پتیا از متخصصین و دامپزشکانی که در این حوزه با پتیا همکاری می‌کنند، برای پاسخگویی به سوالات مطرح شده، کمک خواهد گرفت و در اسرع وقت جواب سوالات کاربران را در همین بخش نمایش خواهد داد.

  • نحوه فعالیت پت‌واش به چه صورت می‌باشد؟

    پت‌واش خدماتی مانند شستشو، پیرایش، برس زدن، مسواک و کوتاهی ناخن حیوانات را در ماشین کاملا مجهزش به مشتریان پتیا ارائه خواهد داد.
    پت واش به آدرس مشتریان خواهد رفت و تمامی خدمات درخواستی را در ماشین مجهزش انجام خواهد داد.
    کافیست مشتریان عزیز پس از مراجعه به اپلیکیشن پتیا و انتخاب سرویس پت‌واش، نوع خدمات درخواستی را به سبد خرید خود اضافه نمایند و پس از نهایی کردن درخواست منتظر تماس پت‌واش برای هماهنگیِ زمان حضور در آدرس مورد نظر باشند.